Thursday, June 28, 2007

Elsősorban munkásszállításra használták, köszönhetően az "igénytelen" felszereltségnek, az egyszerű technikai megoldásoknak, valamint az olcsó árnak.


A rengeteg jelentkező láttán felmerül a kérdés hogy a horvátországi logisztika következő szintre emelése érdekében érdemes-e a következő ajánlatot megfontolnunk!?

Ikarus 211 az Ikarus gyár legfontosabb midi autóbusza volt. 3 változatban létezett. A járművek közös jellemzője az IFA motor, teljesítménye 92 kW/125 LE. 5+1 fokozatú sebességváltóval készültek. Hosszúság*szélesség*magasság adatok 8500*2500*2920 mm. A klasszikus alapváltozat, mellyel csak nagyon ritkán lehet találkozni. Jellemzője a szélvédő feletti táblatartó, és az első kilincses ajtó. Az első ajtó a későbbi szériáknál már nem kilincses, hanem kétszárnyú pneumatikus volt. IFA motorral rendelkezett, laprugós tengelyekkel. Mivel az uticél a tenger ezért színben passzoló optikai tuning kék csík került középmagasságban elhelyezésre körbe a járművön. A fehér csíkok bent kaptak helyet az utastérben a kagylóülések körül.
Két volánpörgető világbajnok folyamtos méréseket végez a Bajvívó utcai tesztpályán a gyári adatok hitelesítése érdekében. KHHrrrr CISZZzzz.. kalibrálása hangstódióban történt külön kérésre!
Ár megállapodás szerint!

Melleseleg a kardiológusom letiltott a blogról mert az EKG-m Guinness rekord közeli értékeket produkált a művésznők gyülekezete láttán!

No comments: